، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی نازنازی ما...

اطاق مامانی..

1391/11/11 10:04
نویسنده : مامان مریم
459 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم عکس های اسپورت عقدمون رو بذارم،چون حجم عکس ها فعلا زیاد بود و با کم کردن حجم شون کیفیت شون می اومد پایین،فعلا بی خیال شدم تا بعد با پیکچر منیجر که رو لپ تاپ دارمش و روی سیستم خونه نیست، حجم شون رو کم کنم و بذارم.. اما الان یه تصمیم جدید گرفتم.. دوست دارم واسه اینکه آخرین یادگاری هام از دوران مجردی،همیشه خاطره و شکلش برام باقی بمونه،یه دو تا از عکس های اطاقم رو بذارم الان.. البته چون می خواستم دیگه واااقعا مخصوص دوران مجردی باشه!،چند تا از عکس هایی رو می ذارم که قدیمی تره...یعنی اصلا مال قبل از این هست که من و بابایی عقد کنیم و من ارشد قبول بشم!..چون بعدش اطاقم خیلی تغییر کرد..یه کتابخونه بزرگ از همه کتاب هایی که به عنوان منبع ارشد می خوندم شون بهش اضافه شد و بعدها هم که عکس های کوچیک و بزرگی از خودم و بابایی، همه گوشه و کنارهای اطاقم رو پر کرد.. فقط خواهش می کنم کسی واسم نخنده که اطاق یه دختر بیست و چند ساله چرا پر از عروسک و این مدلیه..گفتم که اینجا نه هنوز متاهل شده بودم و نه ارشد قبول شده بودم! و همچنین یه دونه از عکس های عمه یاسمن که امروز به طور اتفاقی توی سیستم خونه دیدمش!..این عکس رو قبلا از یاسی شکار لحظه ها کرده بودم!!!..به نظرم عکس بامزه ای یه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)