، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نی نی نازنازی ما...

بدون عنوان

1391/7/23 10:11
نویسنده : مامان مریم
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی کوچولوی نازنازی من..

امروز که این پست رو واسه فرشته نازنینم می نویسم،من و بابایی شما هنوز عقد هستیم،و قراره که ای شالله عید نوروز،بریم زیر یه سقف..حس کردم خیلی دلم هوای اینو کرده که یه بار فینگیلی فسقلی مو ببینم و بغلش کنم..شاید باورت نشه،اما بعضی شب ها خوابت رو می بینملبخندلبخند..

حتی یه بار خواب دیدم که دارم بهت شیر می دمتعجبخجالتخجالت

به خاطر همین امروز تصمیم گرفتم که از همین الان،این خونه کوچولو رو واست درست کنم،تا تو فندقی من،از قبل از ازدواج،همراه مامان و باباییت باشی..خندهنیشخند

راستش باباییت،در این مورد یه کوچولو بدجنسهشیطانآخه به من می گه، مریمی،چند سال وقت لازم داریم تا بتونیم واسه بچه دار شدن آماده بشیم..بهتره که چند سال اول زندگی مون،واسه خودمون وقت بذاریم و به اصطلاح با همدیگه خوش باشیم..بعدش با آرامش و در شرایطی که دوتامون امادگی شو داشته باشیم و شرایط زندگی مون هم محیا تر شده باشه،به بچه دار شدن فکر کنیم.ناراحت

شاید باباییت یه کم حق داشته باشه،آخه درس هاش یه کوچولو سنگینه و حتما دلش می خواد پدر شدنش رو در شرایطی که کاملا همه وقتش برای شما باشه،ببینه،وگرنه نه اینکه فکر کنی باباییت برای دیدن شما مشتاق نیست..ماچ

اما تو اصلا نگران نباش کولوچه من..از خود راضی.اگر من مامان مریمت هستم،که تو رو زودی از جمع فرشته های آسمونی جدا می کنم و مهمون آغوش گرم خودمون..شیطانشیطاننیشخندقلب.

دووووستت دارم کوچولوی من....الان اون بالا،کنار فرشته ها،حسابی مراقب خودت باش تا ما عید عروسی کنیم و بعدش من شروع کنم به پیاده روی کردن روی مخ باباییتقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیررضا
23 مهر 91 23:45
سلام خاله. لینکت کردم... خوش به حال کوچولویی که نیومده این همه با خودش محبت رو مهمون دل مامان مهربون و با احساسش کرده....
iهدیه جووووووووووووووووووووووون
23 آذر 91 16:48
سلام خوش اومدین امیدوارم خاطرات خوش ثبت کنین انشالااااااااااااااااا ی نی نیه خوشگل هر چه زودتر بیاد